INEO. Медичний центр.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціювання та унікальних переваг бренда. Донесення позиціювання за допомогою візуальних комунікацій.
РІШЕННЯ: медичні працівники добре знають, що немає двох однакових людей і двох однакових рішень. Все індивідуально. В цьому і полягає краса людського організму – системи замкнутої, але водночас постійно мінливої. В основу логотипа для медичного центру Ineo ліг принцип модульності. Масштабуючись та перебудовуючись, він утворює систему візуальних комунікацій, стає частиною інтер'єру клініки. Не перетягуючи на себе увагу, він може делікатно вписатися в будь-який рекламний носій, виконавши потрібне завдання. Можна сказати, що так на візуальному рівні виражається позиціонування бренда – «Дбайливий медичний заклад поруч з вашим будинком». Одним із критеріїв прийому роботи було використання не більше 2-х кольорів у логотипі. Більшість конкурентів використовують синій колір. Бажаючи виділитися серед них, але залишатися в категорії «medical center», в брендингу використані зелений та білий кольори.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?