Простір. Серія житлових комплексів, об'єднаних ідеєю партисипативного сусідства та управління.
ЗАДАЧА: розробити графічний символ материнського бренда «Простір» для функціонального розвитку на плановані об'єкти. Створити систему візуальних комунікацій. Донести на візуальному рівні ключову особливість бренда: перетворити об'єкт нерухомості з ринкового продукту на спільно використовуваний ресурс, що керується неприбутковою обслуговуючою організацією.
РІШЕННЯ: Простір – середовище проживання, що постійно розвивається, для людей нового покоління, яке формується за їх участі. Це єдиний концепт для серії житлових комплексів, об'єднаних ідеєю та моделлю партисипативного сусідства та управління. Образ графічного знака – структурно-онтологічний компас, тому основна версія логотипа має 4 композиційні схеми.
Головна особливість логотипа – універсальність, що дозволяє масштабувати його на інші об'єкти материнського бренда. Знак поєднується з архітектурою майбутніх ЖК, а модульна система брендингу дозволяє підлаштувати його під нові житлові комплекси або інші суб-бренди: «Простір» + «Медіа», «Простір» + «Керуюча компанія», «Простір» + «Школа Урбаністики». Знаковий модуль можна заповнювати за різними схемами залежно від необхідності.
Вибираючи кольори та стилістичні рішення для простору, ми проаналізували категорійні та глобальні тренди графічного дизайну, конкурентів та аналоги. Для певного продукту бренда пропонується використовувати певний колір. Також ми розробили графічний прийом, що дозволяє масштабувати візуальні комунікації в систему навігації в ЖК і фірмовий патерн.
РОБОТА АГЕНТСТВА: логотип і система візуальної комунікації: типографіка, кольорове рішення, ключові ідентифікатори, організація гайдлайна з бренд айдентики.
Сподобався проєкт?