Эдем. Туристична компанія.
ЗАДАЧА: ребрендинг, модернізація графічного символу.

РІШЕННЯ: Едем – успішна туристична компанія, більше 20 років працює в сфері туризму, виконуючи різноманітні завдання від звичних екскурсій країною до індивідуальних програм і послуг. Завдання графічного символу – не просто донести багаторічну експертизу та досвід компанії. А показати, що Едем здійснює мрії, створює спогади, дарує незабутні емоції та екстрим, вражає та надихає. Адже в сучасному цифровому світі емоції стають ціннішими та дорожчими. Створюючи графічний символ для компанії, ми використовували прийом сторітеллінгу: придумали кілька слоганів, поєднуючи в них букви, щоб вийшло слово Едем.


РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка графічного символу бренда, основних стилеутворювальних елементів (типографіка, кольорова карта) і правил їх використання в системі візуальних комунікацій.













інші роботи
 
                     
		 
	 
 
		 
		 
		 
		 
		 
		