Український органічний кластер – об'єднання учасників органічного ринку України.
ЗАДАЧА: розробити графічний символ бренда.
РІШЕННЯ: місія Українського органічного кластера – закріпити присутність українських виробників органічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, створити культуру споживання органічного на національному рівні. Розроблений графічний знак відповідає місії проекту та найбільш точно позначає належність до категорії органіка. Логотип лаконічний, сучасний, модульний і такий, що запам'ятовується. Форма та кольорова гамма апелюють до природного: зелене листя, блакитне небо, тепле сонце, вода та земля. Синергія, прозорість, простота, зручність – принципи побудови кластера, які знайшли відображення в системі візуальних комунікацій.
РОБОТА АГЕНТСТВА: графічний символ і система візуальної комунікації: типографіка, кольорове рішення, стилеутворювальні прийоми та елементи. Створення гайдлайнів – керівництва з використання елементів фірмового стилю.
Сподобався проєкт?