;
Belsta
2019 Фірмовий стильРебрендингЛоготипБрендингБрендбук рітейл

Belsta – великий український виробник взуття. Фабрика заснована в 2005 році. Розташована в Білгороді-Дністровському, Одеської області. Є лідером легкої промисловості в Одеській області і лідером по виробництву домашнього взуття в Україні.

Повний цикл виробництва складається з ділянок:
• лиття підошви з поліуретану і полівінілхлориду;
• розкрою і вирубки деталей взуття;
• вишивки;
• швейного;
• складально-монтажного.

Кожна ділянка обладнана прогресивними і сучасними інструментами. Більшість етапів виробництва автоматизовано. Підприємство забезпечує робочими місцями близько 1200 працівників.

Для виготовлення асортименту використовується сировина з Італії, Туреччини, Польщі та Кореї, підтверджена сертифікатами якості.

ЦІЛІ:
• Ребрендинг системи візуальної комунікації бренду зі споживачем.
• Модернізація графічного символу в стилі мінімалізму зі збереженням ключових діагностичних характеристик:
- кольорової гами;
- текстової частини;
- конструкції;
пропорцій.

РІШЕННЯ: Робота над ребрендингом компанії проводилася в двох основних напрямках:
1. Повернення автентичності мові візуальної комунікації бренду, яку було втрачено в результаті регулярних змін і допрацювань графічного символу.
2. Осучаснення графічного символу компанії, згідно з останніми тенденціями зі збереженням унікальних характеристик бренду Belsta: інноваційності, якості і експертності.

РОБОТА АГЕНТСТВА:
В результаті проведеної агентством роботи були створені:
• графічний символ
• система візуальної комунікації бренду:
- типографіка;
- кольорове рішення;
- стилетвірні прийоми та елементи;
- гайдлайни – інструкції з використання елементів фірмового стилю.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com