Бульвар Акацій. Житловий мікрорайон.
ЗАДАЧА: ребрендинг, модернізація графічного символу.
РІШЕННЯ: Бульвар Акацій – це «зелене місто в місті». Він поєднує користь життя на природі зі зручністю життя в місті. І робить «зеленою» не тільки територію будинку, а й життя кожного жителя. Більше зелені для життя. Більше сонячного світла для теплих моментів. Графічний символ лаконічний, зрозумілий і такий, що запам'ятовується. Його форма, колір, силует транслюють «зелену» місію проекту та позначають належність до категорії realty.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка графічного символу бренда, основних стилеутворювальних елементів (типографіка, кольорова карта) і правил їх використання в системі візуальних комунікацій.
Сподобався проєкт?
інші роботи