Body&Soul. Будинок краси.
ЗАДАЧА: ребрендинг, модернізація графічного символу.
РІШЕННЯ: будинок краси Body&Soul пропонує досконалість душі та тіла через широкий спектр естетичних послуг. Новий логотип являє собою досконалість форми та сенсу, об'єднуючи в єдину систему різні елементи. Кожна буква графічного символу не схожа на попередню. Кожна буква особлива, як і послуги, підхід, бренди, стандарти обслуговування Body&Soul. Але водночас різні елементи знака, об'єднуючись, транслюють єдину ідею – індивідуальність. Ми відмовилися від основної діагностичної характеристики бренда – лілового кольору, вибравши чорний. Саме в цьому кольорі символ виглядає найбільш органічно і системно. Графічний знак став мінімалістичнішим, зрозумілішим і таким, що запам'ятовується. До того ж ми зберегли основні діагностичні елементи: текстова частина, динаміка, а ще додали дескриптор.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка графічного символу бренда, основних стилеутворювальних елементів (типографіка, кольорова карта) і правил їх використання в системі візуальних комунікацій.
Сподобався проєкт?