;
Body and Soul
2020 Фірмовий стильРебрендингЛоготипБрендингБрендбук послугикраса

Body&Soul. Будинок краси.
ЗАДАЧА:
ребрендинг, модернізація графічного символу.

РІШЕННЯ: будинок краси Body&Soul пропонує досконалість душі та тіла через широкий спектр естетичних послуг. Новий логотип являє собою досконалість форми та сенсу, об'єднуючи в єдину систему різні елементи. Кожна буква графічного символу не схожа на попередню. Кожна буква особлива, як і послуги, підхід, бренди, стандарти обслуговування Body&Soul. Але водночас різні елементи знака, об'єднуючись, транслюють єдину ідею – індивідуальність. Ми відмовилися від основної діагностичної характеристики бренда – лілового кольору, вибравши чорний. Саме в цьому кольорі символ виглядає найбільш органічно і системно. Графічний знак став мінімалістичнішим, зрозумілішим і таким, що запам'ятовується. До того ж ми зберегли основні діагностичні елементи: текстова частина, динаміка, а ще додали дескриптор.

РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка графічного символу бренда, основних стилеутворювальних елементів (типографіка, кольорова карта) і правил їх використання в системі візуальних комунікацій.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com