У Самвела. Мережа ресторанів.
ЗАДАЧА: ребрендинг, модернізація графічного символу.
РІШЕННЯ: перший ресторан мережі «У Самвела» був відкритий в 1999 році. Він став відомим та улюбленим не тільки серед одеситів, а й гостей міста. Гордість ресторану – фірмовий шашлик. Його готують за секретними рецептами сім'ї Самвела Мкртчяна – засновника ресторану. Час і консервативність у рецептурі зберегли автентичність і впізнаваний смак страв. З графічною мовою візуальної комунікації сталося протилежне: згодом він застарів.
Ми модернізували логотип ресторану "У Самвела". Символ став єдиною графічною структурою. Він розроблений так, щоб забезпечити запам'ятовуваність і простоту сприйняття. Знак складається з графічної та типографічних частин. Графічні частини – стилізований портрет і факсиміле засновника, Самвела Мкртчяна. Саме з його ім'ям вже багато років асоціюється ресторан. Його портрет і факсиміле – особиста гарантія якості та смаку. Текстові частини графічного символу – назва У Самвела та дескриптори.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка графічного символу бренда, основних стилеутворювальних елементів (типографіка, кольорова карта) і правил їх використання в системі візуальних комунікацій.
Сподобався проєкт?