BODY THO' – SPA-центр преміального сегмента
ЗАДАЧА: розробити назву та спроектувати брендинг SPA-центру преміального сегмента.
РІШЕННЯ: в основу концепції SPA-центру лягла синергія високих сучасних технологій і сил природи, що дарує глибоке відновлення тілу.
Нашим завданням було придумати запам'ятовувану і звучну англомовну назву, яка відображала б цю концепцію. Так народилася назва BODY THO', у перекладі з англійської – «тіло» + «міркування / думка». Воно ідеально відображає сенс свідомого і високотехнологічного догляду за тілом. А додавання дескриптора «Renewal and detox» акцентує на головних завданнях SPA-центру – комплексному оновленні та детоксі всього організму.
Оновлення, відновлення, повернення до життя – все це неможливо без води, яка є головним джерелом життя на Землі. Тому для графічної частини логотипу було обрано мінімалістичне коло з різною товщиною контуру, що символізує кола на воді від крапель, що падають.
Корпоративними кольорами бренду обрано: срібний, золотий і синій. Таке колірне рішення вдало виділяє бренд на тлі конкурентів із переважно яскравою кольоровою гамою логотипів, підкреслюючи елегантність і багатозначну лаконічність фірмового знака.
Усі бренд-маркери пізніше відбилися в лінійці корпоративної продукції, також розробленої агентством:
-візитки та фірмові бланки
-клубні картки
-ручки
-конверти
-бейджи
-паперові пакети
-паперові стаканчики та кухлі
-подарункові сертифікати
-меню
-зовнішня та внутрішня навігація
-уніформа.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції з використання елементів фірмового стилю; дизайн і виробництво корпоративної продукції.
Сподобався проєкт?