LIBERTY GARDENS – перший житловий комплекс в Харкові від експертного київського девелопера.
ЗАДАЧА: розробити назву та спроєктувати брендинг для житлового комплексу преміального сегмента в елітному районі. Це перший ЖК в Харкові, який поєднує елементи житлового будинку і торгово-розважального центру (2 перших поверхи – комерційні з бутиками, ресторанами та кав'ярнями).
РІШЕННЯ: після ретельного аналізу брифа клієнта, наша команда виділила декілька ключових особливостей нового ЖК, які є найбільш значущими для інвесторів і виграшно виділяють його на тлі конкурентів:
• зручне розташування поблизу центру;
• продумане зонування прибудинкової та внутрішньої території;
• унікальний формат ЖК, який поєднує житлову та комерційну нерухомість;
• близьке сусідство парків і зелених масивів.
Ці переваги задовольняють одні з головних потреб сучасного містянина. Дарують йому ковток природи в центрі міста та максимальну свободу можливостей для роботи та відпочинку, які відкриває локалізація та розвинена інфраструктура самого ЖК. І саме на них акцентує увагу назва житлового комплексу LIBERTY GARDENS, яка в перекладі з англійської означає «Сади Свободи».
Що краще і природніше за все символізує свободу, ніж політ, а точніше птах. Тому саме стилізоване зображення птаха стало логотипом нового житлового комплексу. Корпоративними кольорами стали золотий і темно-зелений, які найкраще відображають природу та вигідно виділяють бренд на тлі конкурентів. Окрім того, таке контрастне, але ненав'язливе поєднання кольорів робить акцент на шляхетності бренда, підкреслює його значимість.
Для підтримки цілісності візуальної комунікації бренда, нами був розроблений і дизайн корпоративної продукції:
• візитки
• фірмові бланки та папки
• вивіска
• фірмові конверти та буклети
• бейджі
• сумки-шоппери
• оформлення соціальних мереж
• оформлення вебсайту
• зовнішня реклама
РОБОТА АГЕНТСТВА: неймінг; розробка бренда; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.
Сподобався проєкт?