;
Hydrodrop
2021 Фірмовий стильЛоготипБрендингБрендбук красапослуги

HYDRODROP – апарат для безголкової мезотерапії. Його дія ґрунтується на введенні в глибокі шари шкіри на надзвуковій швидкості активних складів для поліпшення загального стану шкіри та її глибокого омолодження.
ЗАВДАННЯ: розробити графічний символ бренду та систему візуальних комунікацій на основі позиціонування та унікальних переваг інноваційного та надефективного косметологічного апарату для безголкової мезотерапії – HYDRODROP.

РІШЕННЯ: назву апарату HYDRODROP складено з двох слів:«вода» + «капля». Тому саме крапля води була обрана основним графічним елементом фірмового логотипу, що замінює центральну букву «О» в його назві. Ще одним елементом текстової частини логотипа, крім назви апарата, є дескриптор «BY MD PRO», що вказує на виробника. Можливими варіантами використання логотипу є: основна версія без дескриптора, версія з дескриптором і самостійний графічний знак – крапля.

Корпоративними кольорами бренду було обрано чорний (для текстової частини логотипу) і колір морської хвилі (для графічного елемента - краплі). Таке колірне рішення в поєднанні з масивністю накреслення назви в логотипі гарантує його читабельність і успішно виділяє на тлі конкурентів.

Логотип легко масштабується на ключові фірмові носії:
• візитівки та фірмові бланки
• бейджи
• зовнішня та внутрішня навігація
• рекламні стенди та стійки
• брендування обладнання
• етикетки косметичних продуктів
• оформлення вебсайту
• оформлення соціальних мереж.

РОБОТА АГЕНЦІЇ: розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції з використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com