PUNCH – мережа залів гральних автоматів, розташованих на території 3-, 4- і 5-зіркових готелів.
ЗАДАЧА: розробити назву, графічний символ і систему візуальних комунікацій для нової найбільшої всеукраїнської мережі залів гральних автоматів, головними цінностями якої є: чесність, престиж і високий рівень сервісу.
РІШЕННЯ: приглушене світло залу, неоновий блиск екрана грального автомата, удар по клавіші запуску гри та томливе очікування результату, азарт, буря емоцій, яку, немов блискавка, пронизує оповіщення про виграш. Той самий доленосний удар по клавіші грального автомата з англійської перекладається як «punch» – різке енергійне натискання, тут обережне «press», та й впевнене «push» будуть явно недоречними. Цим коротким, але багатозначним словом і було вирішено назвати мережу гральних автоматів.
Виграш буває несподіваним, але від того не менш захопливий, немов блискавка під час грози, яка, ніколи не знаєш, куди вдарить і чи вдарить взагалі. Саме блискавка, а точніше стилізована літера «N» у назві мережі стала ключовим графічним елементом майбутнього логотипа бренду. Текстовою частиною фірмового знака є назва PUNCH та дескриптор «Територія Азарту».
Після ретельного аналізу колірної гами логотипів ключових, прямих і непрямих конкурентів бренду, а також світових аналогів, наша команда вибрала основними кольорами бренду: однотонні чорний, золотий та срібний. Таке ненав'язливе та стримане колірне рішення ідеально підкреслює головні корпоративні цінності компанії.
Додатковою вимогою клієнта було передбачення можливості виготовлення світлової конструкції на підставі логотипа для розміщення в інтер'єрі закладів мережі. Тому ми також підготували рекомендації для неонової версії фірмового знака для вивісок та об'ємних світлових конструкцій. Основними кольорами версії «Неон» стали білий та блакитний в текстовій частині та для позначення блискавки – жовтий з помаранчевим контуром.
Для підтримки корпоративної ідентичності бренду було передбачено, щоб логотип легко масштабувався на наступних носіях фірмового стилю:
• візитки
• бейджі
• запонки та значки для персоналу
• вивіска
• вишивка на стільцях
• фірмові автомобілі
• карти клієнта
• оформлення вебсайту
РОБОТА АГЕНТСТВА: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.
Сподобався проєкт?