;
YUSUMI
2021 Фірмовий стильНеймінгЛоготипБрендингБрендбук horecaпослуги

YUSUMI – новий онлайн-ресторан азійської кухні на гастрономічній карті Одеси.
ЗАДАЧА: розробити назву та спроєктувати брендинг для нового онлайн-ресторану азійської кухні з доставкою по всій Одесі. Його головною особливістю є унікальні традиційні рецепти суші, ролів та рамену, скрупульозно зібрані в Азії експертом та керівником ресторану, для подальшого відтворення в Україні.

РІШЕННЯ: високоякісні продукти, широкий асортимент, краса та смак приготованих страв, а також швидкість доставки – безумовно важливі вимоги для будь-якого ресторану, але не ключові переваги, здатні виділити його на тлі конкурентів. Тому під час роботи над неймінгом, ми зробили акцент саме на прагненні закладу до автентичності та традиційності японської кухні. Так народилася назва «YUSUMI» – яскравий неологізм з багатообіцяльним смаком Японії.

Окрім традиційності рецептів та технік, візитною карткою ресторану є широкий і різноманітний асортимент суші та ролів. Тому ми вирішили використати стилізоване зображення 4 різних видів суші в логотипі ресторану. Таке рішення особливо вдало масштабувалося у розробленій нами дизайн-концепції вебсайту ресторану. Докладніше з усіма роботами в рамках проєкту ви можете ознайомитись тут.
Фірмовими кольорами бренду були вибрані: теплий чорний та кораловий. Таке колірне рішення вдало виділяє бренд на тлі конкурентів, відображаючи при цьому його приналежність до категорії ресторанів азійської кухні.

Цілісність візуальної комунікації підтримується і в дизайні корпоративної продукції бренду, яка також була розроблена нашим агентством:
• візитки
• наклейки
• упакування для страв та напоїв
• упакування для соусів
• упакування для паличок
• паперові пакети
• кур'єрські сумки та транспорт
• оформлення соціальних мереж
• оформлення вебсайту

РОБОТА АГЕНТСТВА: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com