;
Proteus
2022 Фірмовий стильРебрендингНеймінгЛоготипБрендинг послуги

АПОГЕЙ (зараз PROTEUS) – компанія, яка надає послуги з монтажу, ремонту та сервісного обслуговування ліфтів, підйомного обладнання та домофонів, а також виробник вогнетривких фарб.

ЗАДАЧА: компанія АПОГЕЙ, яка на ринку вже понад 15 років, запускає власне виробництво ліфтів та підйомних механізмів. Нова глава у бізнес-біографії надихнула керівництво на розробку ребрендингу зі зміною назви компанії. Подібне рішення має на меті створити та зміцнити новий позитивний імідж бренду на ринку, виділяючи його з-поміж конкурентів.

РІШЕННЯ: Перш ніж приступити до робіт над новим неймінгом та ребрендингом АПОГЕЙ, ми зайнялися розробкою стратегії позиціонування, яка допомогла сформулювати головні цінності компанії та її нове звернення до своєї аудиторії: «АПОГЕЙ – це точкові інновації, орієнтовані на людину та її комфорт у сучасному урбаністичному середовищі». Докладніше з усіма роботами в рамках проєкту ви можете ознайомитись тут.

Нова назва компанії – PROTEUS бере свій початок у грецькій міфології від імені морського божества Протея. Прикметник «protean», похідний від імені Протея, має позитивні відтінки гнучкості, адаптивності та універсальності. Таке ім'я компанії акцентує на її багатопрофільній діяльності, а також на її прагненні до впровадження інноваційних технологій та безперервного розвитку, універсальності та адаптивності нововведень до сучасних потреб людини.

На основі новонародженого неймінгу було розроблено модульний брендинг, який може легко масштабуватися на суббренди компанії, зберігаючи їхню приналежність до материнської компанії. Новий логотип є єдиною графічною структурою, яка забезпечує найбільшу простоту сприйняття і запам'ятовуваність. Також він передбачає зручне для фрезерування накреслення, що дозволяє легке відтворення на металі. Він складається з графічної та типографічної частин – назви PROTEUS, в якій «О» було замінено на стилізовану стрілку-шестигранник. Також у логотипі присутній дескриптор.
Фірмовими кольорами бренду було обрано чорний (основний) та червоний (допоміжний). Зміна напрямку стилізованої стрілки-шестигранника у графічній частині, дескриптора, а також допоміжного червоного кольору на зелений чи синій вказує на різні напрямки у виробництві та послугах компанії PROTEUS. Допускається також використання монохромної версії логотипу.

Цілісність візуальної комунікації компанії підтримується у дизайні корпоративної продукції, який також було розроблено нашим агентством:
• фірмові бланки
• візитки
• бейджі
• одяг та ЗІЗ
• упаковка для фарб
• фірмові автомобілі
• вивіска, зовнішня та внутрішня навігація
•оформлення соціальних мереж
• оформлення вебсайту



РОБОТА АГЕНТСТВА
: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com