ТИ + ПЛОВ = ЛЮБОВ — новий ресторан традиційної узбецької кухні на київському Подолі з цікавим інтер’єром в хіпстерьскому стилі. Заклад щойно відкрився, цільова аудиторія — молодь та всі, хто полюбляє швидку, але корисну їжу, яку можна взяти з собою та смачно перекусити у компанії друзів.
ЗАДАЧА:
Перед нами було поставлено задачу по створенню унікальної колоритної символіки для донесення позиціонуванні бренду на візуальному рівні. Оскільки бренд новий, необхідно було створити таку графіку, яка б привертала увагу та легко запам’ятовувалась, викликаючи зацікавленість серед цільової аудиторії.
РІШЕННЯ:
Наша команда почала з формування чіткого позиціонування бренду: швидка насолода традиційною узбецькою кухнею в сучасному форматі з максимом гастровражень, якими можна ділитися з друзями.
ТИ + ПЛОВ = ЛЮБОВ — заклад для тих, хто цінує смачну їжу, а ще нестандартний архітектурний стиль. Тут зустрічається сучасність та національна спадщина, хіпстерський вайб та міський колорит. В закладі створена динамічна атмосфера та ідеальний простір для насолоди смачною їжею та спілкування з друзями. Вирішили, що для трансляції цінностей бренду та передачі атмосфери закладу необхідно створити логотип, який би складався з текстової та графічної частини. При чому графічна частина мала бути модульною, що дозволило б використовувати її окремо.
Створена нами символіка бренду транслює неймовірний вайб міського життя — єдність різних культур та неперевершеного гастрономічного задоволення. Ми використали яскраву кольорову гаму, що асоціюється з графіті, написами на стінах міських будівель та навігаційними знаками на вулицях. Це створює враження динамічності та сучасності, одночасно вказуючи на любов до рідного міста.
Основні кольори — червоний та синій, зображення органічно виглядає на білому та чорному тлі. На деяких елементах, наприклад, візитках, додали графічні червоні та сині елементи, що імітують традиційні узбецькі узори, які також зустрічаються у внутрішньому оформлені приміщення.
<
Логотип ТИ + ПЛОВ = ЛЮБОВ — це:
• відсутність складних графічних прийомів;
• можливість використовувати лого на різних видах продукції;
• легке зчитування та очевидні асоціації зі східною кухнею.
Окрім текстової частини, що натякає на зародження справжньої гастролюбові до нового закладу, ми додали до логотипу графіку — зображення традиційної піали для куштування плову, в якій знаходиться серце. Логотип дарує позитивні емоції та викликає приємні гастроасоціації — відразу хочеться покликати друзів та у привітній та теплій компанії скуштувати найсмачніший плов на Подолі.
Також наша команда розробила корпоративну продукцію в обраній кольоровій гамі та з елементами символіки бренду:
• візитки;
• бланки;
• значки;
• меню;
• фірмові упаковки для частувань;
• стакани для напоїв;
• вивіска та внутрішні елементи оздоблення;
• оформлення соціальних мереж та сайту.
РОБОТА АГЕНЦІЇ:
неймінг, розробка бренду, підготовка візуальних комунікацій, організація гайдлайнів.
•
Сподобався проєкт?