ТИ + ПЛОВ = ЛЮБОВ — новий ресторан узбецької кухні на київському Подолі. Заклад з демократичним цінником та смачними автентичними стравами. Ресторан орієнтований на молодіжну та хіпстерську аудиторію, що обирає смачну, швидку та корисну їжу.
ЗАДАЧА
Перед нашою командою постала задача — розробити стильний неймінг для нового закладу, де зустрічається сучасність та автентичність, національна кухня та міські традиції швидкої їжі навинос.
РІШЕННЯ
Почали з самої суті — позиціонування бренду. На початку провели аналіз цільової аудиторії та організували інтерв’ю з відвідувачами ресторанів, кав’ярень міського формату та справжніми експертами міської їжі навинос.
Аби створити ідеальну формулу неймінгу, зібрали основні інгредієнти — переваги ресторану:
• традиційна узбецька кухня, адаптована для швидкого життя в місті;
• культурна автентичність в елементах декору та обслуговуванні;
• затишна атмосфера та нові гастровраження;
• крутий інтер’єр, що нагадує стильні графіті на стінах міських будівель.
Завдяки такому опрацюванню ми змогли підсвітити усі переваги нового закладу та розповісти маленьку історію гастрономічного кохання, закодовану у назві ресторану.
«Ти + ПЛОВ = Любов» — швидка насолода традиційною узбецькою кухнею в сучасному форматі з максимумом гастровражень, якими можна поділитися з друзями.
Назва досить довга, але фонетично функціональна, та, як показує досвід використання на презентаціях, легко скорочується і швидко запам’ятовується. А ще ми підготували візуальні комунікації та організували гайдлайни. Що з цього вийшло, розповіли ось у цьому кейсі про брендінг.
У назві ресторану акцент зроблено на основну страву, натякаючи, що навіть доволі вузька ніша та меню з декількох позицій у даному випадку не недолік, а перевага — тут ви скуштуєте найкращий плов у своєму житті і закохаєтесь назавжди.
«Ти + ПЛОВ = Любов» нагадує грайливі зізнання у коханні, що можна зустріти на стінах міських будівель. Це посилання зрозуміле кожному, його не треба пояснювати, але трактувати можна по-різному — хтось повертається у дитинство, куштуючи такі знайомі й улюблені страви, хтось пірнає у вир нових гастровражень. Але, яким би не був початок, фінал завжди про кохання: Ти + ПЛОВ = ЛЮБОВ!
РОБОТА АГЕНЦІЇ: неймінг, підготовка системи візуальних комунікацій, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?