HYGG – це не лише магазин якісного домашнього текстилю, це місце, де кожен може стати справжнім дизайнером свого простору. Ідея HYGG полягає в тому, щоб надати можливість кожному швидко та зручно обрати текстиль для свого дому, а також використовувати дизайнерські текстильні рішення для створення атмосфери затишку та комфорту. HYGG – ваш простір, ваша атмосфера, ваша ідеальна оселя.
ЗАДАЧА: Створити брендінг з концепцією, яка б максимально поєднувала естетику та доносила позиціонування компанії про ідеальні текстильні рішення для кожного клієнта.
Логотип повинен говорити про:
• індивідуальність і стиль
• якісний домашній текстиль
• натхнення та інноваційні рішення.
РІШЕННЯ: Наша команда розробила концепцію бренду HYGG, яка базується на ідеї самовираження та комфорту.
Логотип створений таким чином, щоб бути максимально запам'ятовуваним і простим у сприйнятті. Він складається з графічної та типографічної частин: графічна частина утворена стилізованими шторами, що формують букву "H", а текстова частина — саме слово "HYGG", яке є ключем до створення асоціацій зі затишком та домашньою атмосферою. Додатковий дескриптор "textile for every home" підкреслює основну ідею бренду.
Ми також розробили корпоративний стиль, що відображає цінності компанії, підкреслює унікальність та позиціонування бренду HYGG.
Основні кольори бренду — коричневий та темний синій, що дозволяє створити діагностичний образ HYGG та забезпечити його легке впізнавання. Ці кольори додатково передають почуття затишку та тепла, які так важливі для кожного дому.
ПРОДУКЦІЯ: Також наша команда розробила корпоративну продукцію в обраній кольоровій гамі та з елементами символіки бренду:
• текстильні бирки
• розмірна лінійка
• візитки
• фірмові бланки
• пакети
• коробка
• клейчасті та тканинні сумочки для подушок
• оформлення веб-сайту
РОБОТА АГЕНЦІЇ: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.
Сподобався проєкт?