Косметичний бренд MD PRO, що базується на інноваційній формулі.
ЗАВДАННЯ: Розробити концепцію упаковки для всієї лінійки продукції по професійному догляду за обличчям.
Основні вимоги до упаковки: запам'ятовуваність, лаконічність і мінімалізм, що підкреслюють наукову основу продукції. Стриманість та елегантність дизайну, що відповідає високому ціновому сегменту бренду.
РІШЕННЯ: Агентство розробило єдину концепцію для всієї лінійки продукції. Були запропоновані рішення, які відповідали вимогам клієнта та в цілому концепції бренду.
Зупинились на варіанті з контрастом кольору та акцентом на брендуванні, без додавання зайвих деталей.
РЕЗУЛЬТАТ: Результатом роботи стало стримане і мінімалістичне рішення, яке відображає поєднання наукової експертизи унікальних технологій і багаторічного досвіду засновників в індустрії. Упаковка підкреслює ексклюзивність та інноваційність продукції MD PRO. Дизайн привертає увагу до бренду та продукту.
Завдяки комплексному підходу та тісній співпраці з клієнтом, агентству вдалося створити упаковку, яка передає цінності та унікальність продуктів MD PRO.
РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн упаковки, верстання, створення піктограм.
Сподобався проєкт?