2 дизайн-концепції
Косметичний бренд MD PRO, що базується на інноваційній формулі.

ЗАВДАННЯ: Розробити концепцію упаковки для всієї лінійки продукції по професійному догляду за обличчям.

Основні вимоги до упаковки: запам'ятовуваність, лаконічність і мінімалізм, що підкреслюють наукову основу продукції. Стриманість та елегантність дизайну, що відповідає високому ціновому сегменту бренду.

РІШЕННЯ: Агентство розробило єдину концепцію для всієї лінійки продукції. Були запропоновані рішення, які відповідали вимогам клієнта та в цілому концепції бренду.
Зупинились на варіанті з контрастом кольору та акцентом на брендуванні, без додавання зайвих деталей.

РЕЗУЛЬТАТ: Результатом роботи стало стримане і мінімалістичне рішення, яке відображає поєднання наукової експертизи унікальних технологій і багаторічного досвіду засновників в індустрії. Упаковка підкреслює ексклюзивність та інноваційність продукції MD PRO. Дизайн привертає увагу до бренду та продукту.

Завдяки комплексному підходу та тісній співпраці з клієнтом, агентству вдалося створити упаковку, яка передає цінності та унікальність продуктів MD PRO.

РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн упаковки, верстання, створення піктограм.

Що входить:
Наша команда:
дизайнер
Час:
від 10 роб.днів
Результат:
2 дизайн-концепції упаковки на прикладі 3 SKU
від 37000₴
інші роботи