Oleo Grande — екологічний поліфункціональний суперфуд. Бренд, що спеціалізується на виробництві органічних олій холодного віджиму, таких як лляна, соняшникова, конопляна та амарантова, використовуючи сучасні технології.
Oleo Grande — для людей, які ведуть здоровий спосіб життя та турбуються про власне здоров’я та якісне харчування.
ЗАДАЧА: Основною задачею, поставленою перед агенцією, було створення концепції упаковки, яка б підкреслювала екологічність та натуральність продукту. Важливо було також забезпечити диференціацію бренду на полицях супермаркетів серед конкурентів, вплинути на знання та довіру до нового.
Ключовими елементами концепції стали:
- Логотип та назва бренду: Oleo Grande, що символізує великий досвід та майстерність у виробництві олій.
– Дескриптор: «Чесний продукт», який підкреслює відкритість бренду та натуральність продукту.
– Візуальні елементи: Легкий акцент на екологічність та здоровий спосіб життя через використання зображень природних елементів і текстур.
РІШЕННЯ: Агенція 4Press розробила концепцію упаковки, яка візуально відображає всі ключові цінності бренду Oleo Grande. Основний акцент був зроблений на продукті-сировині, зображеному в digital-ілюстрації. Було вирішено використати натуральні кольори і текстури, які асоціюються з природністю і чистотою продукту. Етикетка була розроблена з урахуванням технологічних можливостей виробника та масштабування на всю лінійку продукції.
РЕЗУЛЬТАТ: Створена упаковка передає основні повідомлення до споживача про Oleo Grande – натуральність та смак, користь і турбота про здоров'я людей у результаті використання сучасних технологій виробництва та сировину високої якості.
Продукт відрізняється від конкурентів завдяки дизайну, який об'єднує традиційні елементи притаманні категорії з сучасним стилем digital-ілюстрації.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: розробка неймінгу, логотип, дизайн упаковки, серія ілюстрацій, верстання.
Сподобався проєкт?