;
CHOCO SWEET BITES
2024 НеймінгЛоготипБрендингБрендбук шоколадбрендинг

Бренд CHOCO SWEET BITES — це польський бренд молочного шоколаду, що створений для любителів смакових поєднань.

ЗАДАЧА: Завданням, яке постало перед креативною агенцією, було розробити концепцію упаковки для лінійки продукції.

Також, важливо було підкреслити демократичність ціни шоколаду та його доступність для кожного. Візуальне рішення упаковки повинно було асоціюватися з радістю, святом та відпочинком.

Упаковка мала забезпечити єдину візуальну ідентичність бренду, залишившись вірною традиційним кольоровим рішенням для кожного смаку, але і стати незвичайним рішенням від креативної агенції.

РІШЕННЯ Агенція 4Press розробила єдину концепцію графічного оформлення на прикладі трьох SKU: плитка шоколаду вагою 100 г (смаки: кокос, арахіс+родзинки, молочний).
Основою концепції стала кольорова композиція та шрифтові написи, що легко адаптуються під різні формати та розміри.

За результатами дослідження, проведеного бізнес-розвідкою https://greenduckresearch.com.ua, було встановлено, що кожен смак шоколаду асоціюється з певною кольоровою гамою: молочний шоколад – з синє-блакитною, смак полуниці – з червоною, арахіс – з зеленою, а кокосу – зі світло-блакитною. На основі цих виявлених діагностичних характеристик агенція застосувала відповідні кольорові схеми. Проте, замість традиційного підходу до дизайну, ці кольори були інтегровані у більш вільному стилі, що підкреслює оригінальність і сучасність бренду.

РЕЗУЛЬТАТ: Результатом роботи стала гармонійна упаковка, яка відображає ключові цінності бренду CHOCO SWEET BITES. Упаковка виглядає сучасно та впізнавано, що дозволяє продукції виділятися на полицях магазинів. Використання чітких кольорових кодів допомагає споживачам легко орієнтуватися у смакових варіаціях та швидко робити вибір. Усі елементи дизайну спрямовані на створення позитивного асоціативного ряду, зосереджуючи увагу на насолоді від шоколаду CHOCO SWEET BITES.

Завдяки поєднанню, упаковка передає відчуття маленького свята в кожній плитці, що відповідає очікуванню від результату проєктування.

Команда агенції забезпечила гармонійне поєднання традиційних елементів і сучасних тенденцій у дизайні упаковки. Окрім цього, було враховано вимоги щодо міжнародного оформлення продукту для продажів на території ЄС.

РОБОТА АГЕНЦІЇ: розробка логотипу, концепція та дизайн упаковки, верстання.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com