ГАЛУЗЬ: — освіта.
ЗАПИТ: Мережа шкіл англійської мови для дітей шкільного віку звернулась до агенції 4Press за формуванням маркетингової стратегії та поглибленими рекомендаціями щодо ефективного розвитку на ринку освіти з урахуванням сучасних потреб світової освітньої галузі.
РІШЕННЯ Партисипативний формат роботи. Під час спільних стратегічних сесій отримати відповіді на важливі питання бізнесу, у тому числі ознайомитись із методами трансляції цінностей бренду, його підсилення, навчитись користуватись сучасними інструментами маркетингу та швидкої аналітики. Навчитись застосовувати комунікаційну стратегію та самостійно використовувати креативні інструменти
РЕЗУЛЬТАТ:
• професійна маркетинг-стратегія на наступний рік та чіткий маркетинговий план;
• розуміння стратегії розвитку на ринку і як використовувати та керувати нею для досягнення цілей;
• ефективні інструменти для впровадження комунікаційної та бренд стратегій.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: Стратегічні рішення, адаптовані до освітнього бізнесу:
• планування та допомога у впровадженні нових продуктів і сервісів;
• креативні рішення для зміцнення конкурентних переваг;
• фокусування на підтримці ком’юніті для розвитку бренду.
Замовляйте маркетингові сесії, що трансформують ідеї в досягнення!
Сподобався проєкт?