ГАЛУЗЬ: — HORECA
ЗАПИТ: Кава-бар - молодий бренд кав'ярні із галузі HoReCa прагнув розв'язати ключові питання для розвитку бізнесу, а саме: формування концепції меню й архітектури закладу, розуміння оцінки ринку заморожених продуктів. Турбувало також органічне інтегрування власного вина, інноваційних кавових коктейлів та авторських кондитерських рецептур у загальну концепцію закладу.
РІШЕННЯ Проведення 10 годинних стратегічних маркетингових сесій із залученням команди клієнта до процесу. Спільно проаналізувати макро- й мікросередовище, визначити конкурентну стратегію, сформувати позиціонування бренду та спроєктувати оптимальні канали просування згідно зі стратегією.
РЕЗУЛЬТАТ:
1. Сформовано чітку маркетингову стратегію та план на найближчий рік.
2. Сформульовано конкурентне позиціонування.
3. Розроблено рекомендації щодо впровадження знання бренду, персоналізованого сервісу й унікальної рецептури.
4. Запропоновані концепції партнерських програм та цільових колаборацій.
5. Надано поради щодо оптимізації меню, запуску інноваційних продуктів і виходу в ринок замороженої продукції.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: Створення комунікаційної стратегії, проведення маркетингових сесій, консультації з архітекторами, дослідження конкурентного середовища, пошук релевантних партнерських проєктів, створення креативної ідеї тону і стилю копірайтингу, стилістики візуальної комунікації для донесення позиціонування.
Розробляємо стратегії, що трансформують ідеї в конкретні досягнення. Кожне рішення базується на синергії аналізу, інновацій та креативних підходів.
Ваші виклики — наші інструменти для створення лідерського бренду.
Сподобався проєкт?