ГАЛУЗЬ: — вендинговий бізнес.

ЗАПИТ: Компанія, що здає в оренду кавове обладнання, потребувала чіткої стратегії просування та впровадження продукту. 
 
Основні виклики: 
• визначення конкурентних переваг; 
• розробка ефективних маркетингових матеріалів; 
• виділення унікальних особливостей продукту у візуальній комунікації; 
• збільшення продажів у B2B-сегменті. 
 
 РІШЕННЯ 
Розробка стратегії у партисипативному форматі із залученням команди з фокусом на: 
• конкурентоспроможність кавового обладнання в орендному сегменті; 
• чітке позиціонування та ефективну інтеграцію на ринку; 
• виявлення та посилення ключових переваг для успішного просування продукту. 
 
 РЕЗУЛЬТАТ: 
 Розроблена стратегія включала: 
• аналіз ринку та конкурентного середовища; 
• визначення конкурентних переваг; 
• маркетингову сегментацію клієнтів і стратегії продажів; 
• створено робочі комерційні пропозиції для кавомашин Eversys з урахуванням актуальних трендів. 
 
 РОБОТА АГЕНЦІЇ: Маркетингові сесії, консалтинг і аналітика, комунікаційна стратегія, структура комерційної пропозиції, позиціонування продукту, конкурентний аналіз. 
Завдяки чітко сформульованій стратегії компанія отримала покрокову інструкцію для ефективного просування та продажу кавомашин, що дозволило зберігати конкурентну перевагу і розширювати ринкову частку.
інші роботи
 
                     
		 
	 
 
		 
		 
		 
		 
		