ГАЛУЗЬ: — вендинговий бізнес.
ЗАПИТ: Компанія, що здає в оренду кавове обладнання, потребувала чіткої стратегії просування та впровадження продукту.
Основні виклики:
• визначення конкурентних переваг;
• розробка ефективних маркетингових матеріалів;
• виділення унікальних особливостей продукту у візуальній комунікації;
• збільшення продажів у B2B-сегменті.
РІШЕННЯ
Розробка стратегії у партисипативному форматі із залученням команди з фокусом на:
• конкурентоспроможність кавового обладнання в орендному сегменті;
• чітке позиціонування та ефективну інтеграцію на ринку;
• виявлення та посилення ключових переваг для успішного просування продукту.
РЕЗУЛЬТАТ:
Розроблена стратегія включала:
• аналіз ринку та конкурентного середовища;
• визначення конкурентних переваг;
• маркетингову сегментацію клієнтів і стратегії продажів;
• створено робочі комерційні пропозиції для кавомашин Eversys з урахуванням актуальних трендів.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: Маркетингові сесії, консалтинг і аналітика, комунікаційна стратегія, структура комерційної пропозиції, позиціонування продукту, конкурентний аналіз.
Завдяки чітко сформульованій стратегії компанія отримала покрокову інструкцію для ефективного просування та продажу кавомашин, що дозволило зберігати конкурентну перевагу і розширювати ринкову частку.
Сподобався проєкт?