ГАЛУЗЬ: — дистрибуція та логістика .
ЗАПИТ: Український дистриб’ютор автомастил, офіційний представник двох заводів, звернувся до агенції з метою побудови стратегії масштабування.
Основні виклики
• Як подвоїти обсяг продажів наступного року?
• Як поєднати дистрибуцію, сайт і польових менеджерів (торгівельних представників)?
• Як розширити B2B-напрям і знайти нові ринки?
• Як правильно позиціонувати себе для СТО та автомийок?
• Як сформувати ефективну команду продажів та автоматизувати бізнес-процеси?
РІШЕННЯ
Розробляємо маркетингові стратегію під час стратегічних сесій спільно із клієнтом.
Основні акценти:
• Аналіз конкурентного середовища та сегментація клієнтів.
• Визначення ключових конкурентних переваг та стратегічних напрямків.
• Формування чіткої організаційної структури продажів.
• Розробка стратегії позиціонування бренду та комунікаційної моделі.
• Оптимізація портфеля продуктів та тестування нових категорій.
РЕЗУЛЬТАТ:
• Визначено конкурентну позицію компанії на ринку.
• Запущено оновлену маркетингову стратегію та рекламні кампанії.
• Оптимізовано портфель товарів на основі ABC-аналізу.
• Впроваджено систему аналітики для ефективного управління продажами.
• Розроблений покроковий план масштабування, що дозволяє впевнено виходити на нові ринки.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: Маркетингові сесії, консалтинг, аналітика, комунікаційна стратегія, конкурентний аналіз, тестування продуктів, розробка позиціонування.
Агенція надала компанії детальний план розвитку, який допоможе впевнено масштабувати бізнес та посилити лідерські позиції на ринку.
Сподобався проєкт?