БрендингБрендбукАйдентика бренду рітейл

Пекарня. Кондитерська. Кафе. To go.
Bagetta espresso bar — це заклад формату, що поєднує функціональність кафе, пекарні, кондитерської та швидкого перекусу. Це про ритм великого міста в форматі to go: швидко, смачно, зручно. Це простий зрозумілий асортимент: кава, випічка, солодощі та легкі страви з собою.

ЗАДАЧА 
Створити систему візуальних комунікацій, що передасть характер бренду, буде зрозумілою для аудиторії та легко масштабуватися на пакування, меню, інтер'єр, соціальні мережі.

РІШЕННЯ
Ми розробили впізнаваний та гнучкий графічний образ, який об’єднує гастрономічну експресивність і візуальну чистоту.
Було створено іконосет, що люструє набір легкого перекусу: бургер, круасан, чашка еспресо та додаткові типографічні композиції, інтерлінгвальні вирази з привітаннями та побажаннями гарного дня та апетиту.
Основні елементи стилю: Візуальні модулі (адаптивні для різних носіїв, які легко інтегруються у пакування, вивіски, мерч). Типографіка (назва та дескриптор утворюють загальну композицію). Кольори (як свіжа випічка на тлі мокрого асфальту літнього ранку).

РЕЗУЛЬТАТ 
Бренд отримав цілісну систему візуальної ідентичності, оформлену у Guidelline. Графічний стиль добре працює на різних форматах: від стаканів до сітілайтів та ідентифікує Bagetta серед інших закладів to go.

РОБОТА АГЕНЦІЇ 
Дослідження цільової аудиторії та конкурентного поля, концепція візуальної ідентифікації, розробка візуальної мови бренду, створення гайдлайну зі стилістичними правилами, консультаційний супровід на етапі впровадження.

Сподобався проєкт?

інші роботи

Хочете приєднатися до наших вебінарів?

Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com