НОВА ДАЧА — це сучасне дачне поселення, інтегроване у молодий ліс. Формат — «антидача»: без клопотів і турбот, з комфортом, естетикою та екологічністю, але з максимальною близькістю до природи.
<
ЗАДАЧА
Створити графічний символ бренду та систему стилеутворюючих елементів для місця, куди приїжджають відпочивати, а не працювати. Важливо було передати: легкість, комфорт, естетику та близькість до природи, забезпечивши водночас зрозумілу візуальну айдентику для мешканців і гостей, яка легко масштабується на різні носії: від навігаційних систем до брендованого пакування локальної продукції.
РІШЕННЯ
Ми розробили впізнаваний логотип і фірмовий стиль, що поєднують природні мотиви та сучасну простоту форм. В основу лягла ідея гармонійного життя серед лісу: чисті лінії, органічні модулі та кольори.
Форма — графічна стилізація будиночка та хвої. Колір — молоде соснове гілля. Основні елементи стилю: знак, логотип, патерн, візуальна айдентика бренду.
РЕЗУЛЬТАТ:
Бренд отримав зрозумілий гайд зі стилем. Айдентика гнучка: органічно виглядає як у фізичному просторі (навігація, пакування), так і в Digital. Завдяки комплексному підходу брендинг проєкту став цілісним і легко впізнаваним.
РОБОТА АГЕНЦІЇ
Дослідження цільової аудиторії та конкурентного поля, розробка логотипа та фірмового стилю, створення графічного символу, дескриптора та патерну, повний брендбук з правилами використання фірмового стилю та прикладами застосування.
Сподобався проєкт?
інші роботи