;
Fidelitti
2016 Фірмовий стильЛоготипБрендинг рітейлтовари

Fidelitti. Український бренд жіночих сумок.
ЗАДАЧА: модернізація системи візуальної ідентифікації бренда, створення основних стилеутворювальних елементів, правил їх використання в системі комунікацій.

РІШЕННЯ: доопрацювання графічного символу зі збереженням основних діагностичних складників та елементів: форма, напис, корпоративні кольори. Зміни проводяться відповідно до світових трендів – спрощення, лаконічності, мінімалізму.

РЕЗУЛЬТАТ: знак став простіше, сприймається швидше, легко інтегрується в діджитал-середовище.

РОБОТА АГЕНТСТВА: створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com