«Франзоль». Справжнє Одеське кафе №1!
ЗАДАЧА: розробка бренду і створення системи візуальних комунікацій згідно із заданою тематикою.
РІШЕННЯ: ФРАНЗОЛЬ – кафе з «суто одеською» тематикою та автентичною кухнею. Ці особливості використані при розробці неймінгу, логотипа та системи візуальної ідентифікації. Свою назву кафе отримало через легендарну «французьку булку по-одеськи» або простий калач, іменований – Франзоль. Свіже, гаряче, тільки з печі – це про булку колись і про страви кафе зараз.
РJБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду і неймінгу. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів. Брендбук, промо-продукція, меню та дизайн.
Сподобався проєкт?