;
Франзоль
2010 Брендинг horeca

«Франзоль». Справжнє Одеське кафе №1!
ЗАДАЧА: розробка бренду і створення системи візуальних комунікацій згідно із заданою тематикою.

РІШЕННЯ: ФРАНЗОЛЬ – кафе з «суто одеською» тематикою та автентичною кухнею. Ці особливості використані при розробці неймінгу, логотипа та системи візуальної ідентифікації. Свою назву кафе отримало через легендарну «французьку булку по-одеськи» або простий калач, іменований – Франзоль. Свіже, гаряче, тільки з печі – це про булку колись і про страви кафе зараз.

РJБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду і неймінгу. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів. Брендбук, промо-продукція, меню та дизайн.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com