«Global Ocean Link» — транспортно-логістична група, національний лідер у сфері контейнерних перевезень.
ЗАДАЧА: модернізація графічного символу зі збереженням основних діагностичних характеристик: форма, напис, корпоративні кольори.
РІШЕННЯ: перетворення торкнулося контуру логотипа та характеру шрифту. Для надання динаміки графічний символ зроблений більш компактним і розташований під кутом 23,5⁰ - реальним кутом нахилу земної осі. Під цим же кутом виконаний нахил шрифтової частини логотипа. Знак відповідає світовим тенденціям у візуальних комунікаціях: спрощенню, мінімалізму, лаконічності. Легко інтегрується в digital-середовище, дає можливості для motion design і розвитку при виробництві відео.
РОБОТА АГЕНТСТВА: рестайлінг бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови.
Сподобався проєкт?