Країна вин. Мережа винних магазинів.
ЗАДАЧА: створити систему візуальних комунікацій відповідно до галузевих сучасних трендів графічного дизайну для мережі винних магазинів на території України.
РІШЕННЯ: відібрані з усього світу унікальні позиції винних напоїв – головна особливість мережі «Країна вин», найстарішого в Україні імпортера благородних напоїв. Її потрібно було донести споживачам і реалізувати в логотипі. Використаний прийом – поєднання меридіана земної кулі, показника великого вибору, і винного келиха. Кольорове РІШЕННЯ: бордовий виноград, вино та відтінки любові.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови.
Сподобався проєкт?