Odd Brew. Крафтовое пиво.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціювання та унікальних переваг продукту. Донесення позиціювання за допомогою візуальних комунікацій.
РІШЕННЯ: рецепти пива, які використовуються, зібрані з усього світу. Тут і краса пейзажів Нової Зеландії, суворі шкіряні комбінезони німецьких пивоварів, сором'язливі посмішки бельгійських ченців, веселі жарти американських трактористів-хмелярів, ніжність і миролюбність австралійських коал, чеські шпикачки та французькі поцілунки...Такий дивний вибір, тому і логотип такий інтернаціональний та незвичний, який поєднав у собі частинки всього та отримав власну цілісність.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?