Діміров. Мережа аптек.
ЗАДАЧА: рестайлінг знака та логотипа (шрифтового напису) зі збереженням основних діагностичних характеристик і закріплених за ними асоціацій, але з огляду на зміненого споживача, сучасних візуальних трендів і цифрових каналів комунікацій.
РІШЕННЯ: мережа аптек Діміров – це історія турботи про здоров'я городян тривалістю у 20 років. У бренда є високий рівень знання та довіри, які не підкріплені візуальною комунікацією. Новий знак став основним комунікаційним елементом, він легко запам'ятовується та відтворюється. Використовувані символи – поширені у фармацевтичній практиці контури. Фасад мережі та внутрішній інтер'єр аптек розроблено спільно з архітекторами проєкту..
РОБОТА АГЕНТСТВА: рестайлінг логотипа зі збереженням діагностичних характеристик. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?