;
Lavivas
2008 Фірмовий стильЛоготипБрендингБрендбук модатовари

Lavivas. Жіноча білизна.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціонування та унікальних переваг. Донесення позиціонування та переваг бренду за допомогою візуальних комунікацій.

РІШЕННЯ: жіноча білизна відрізняється витонченістю, легкістю ліній і граціозністю форм. Ці принципи використовувалися при розробці бренду і летерінгу з «округлими формами» букв.

РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com