Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Відома багатьом маркетологам статистика – 8 з 10 покупок здійснюються емоційно. Причина в тому, що різні відділи мозку, що відповідають за логіку та емоції, з різною швидкістю обробляють інформацію. І «емоційний» мозок покупця працює набагато швидше.
Отже, вище ймовірність покупки у продуктів, які у своїй рекламі здатні викликати емоції, змушуючи забути про раціональні чинники на кшталт ціни, популярності марки, терміну гарантійного обслуговування тощо. Саме тому успішні бренди у своїх комунікаціях не звертаються до розуму, а впливають на емоції.
У процесі розробки креативу для рекламних кампаній ми створюємо нестандартні ідеї, повідомлення, образи, засновані на дослідженні поверхневих, невисловлених і підсвідомих мотивах споживання Ваших покупців.
Результат: опис і візуалізація креативних ідей на узгоджених з Вами носіях (наприклад, зовнішня реклама, POS, брендування транспорту, web-банери, макети в ЗМІ).