Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Соціальні мережі – канал комунікації, що лідирує за присутністю платоспроможної аудиторії та можливостями взаємодії з нею.
Залежно від особливостей Вашого бізнесу соціальні мережі можуть допомагати у вирішенні різних завдань. Основні – це підвищення знання бренда, зростання інтересу та довіри до нього, стимулювання звернень, пробних і повторних продажів.
Так само для бізнесу важливою перевагою соціальних медіа є можливість отримання великого обсягу статистики та даних про цільову аудиторію, які можна і потрібно застосовувати для підвищення конкурентоспроможності продукту, поліпшення сервісу та стратегії продаж, управління репутацією бренда.
Результат: досягнення узгоджених із Замовником показників ефективності (KPI). Розраховуються індивідуально залежно від специфіки Вашого бізнесу і поставлених перед ним завдань.