Ілюстрація – це художня сторона брендингу. Вона вбудовується у візуальні комунікації, транслюючи або посилюючи повідомлення бренда.
Найчастіше ілюстрація відображає емоційну сторону бренда. Вона може бути самостійною одиницею, наприклад, ілюстрація на упаковці, або частиною креативної стратегії бренда, відіграючи важливу роль у формуванні контенту та дизайну.
Переваги використання ілюстрацій в бізнесі:
• можливість нестандартно і креативно підкреслити індивідуальність та характерні особливості бренда;
• донесення цінностей і переваг бренда до споживача через емоції;
• нестандартна конкурентна перевага;
• апелюючи до позитивних емоцій споживачів, ілюстрація робить бренд незабутнім;
• універсальність: створення оригінальних рекламних кампаній, оформлення контенту в соціальних мережах і блогах, створення нестандартних упаковок та етикеток;
• додатковий канал комунікації: створення персонажа для бренда.