Послуги
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження


Купівля починається з першого враження при знайомстві. Знайомство ж починається з імені. Відповідно, милозвучна назва бренда підвищує ймовірність покупки.
У процесі розробки неймінгу ми створюємо назву, яка має відповідати низці критеріїв: доступність для реєстрації торгової марки та домену, зручність використання в усному та письмовому спілкуванні, відсутність негативних асоціацій в іноземних мовах, прямі або непрямі асоціації з цінностями бренда.
Результат: pdf-презентація назв з їх текстовим описом, варіанти доступних до реєстрації доменних імен, ідеї гасел.
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження