Наш мозок влаштований так, що чим частіше ми бачимо об'єкт, тим менше недовіри схильні до нього відчувати. Отже, логотип – це водночас символ, що відображає основні характеристики бренда, та інструмент для залучення уваги споживача, нагадування йому про можливість покупки. Щоб успішно виконувати свої функції, логотип і фірмовий стиль бренда мають, крім креативного складника, відрізняти ваш бренд від конкурентів, бути зручними та економічними для нанесення, гармонійно виглядати в digital-середовищі, відповідати трендам графічного дизайну, легко запам'ятовуватися.
Усі ці нюанси передбачаються правилами фірмового стилю. Мета цих правил – забезпечити впізнаваність бренда, його запам'ятовуваність і максимально швидку зчитуваність на будь-яких носіях.
Результат: Logobook – документ, який містить: логотип (горизонтальний, вертикальний, з дескриптором і без, використання окремо знакового і шрифтового рішень), фірмові кольори (CMYK, RGB, PANTONE), рекомендації з фірмових шрифтів, графічні патерни, правила верстання, неприпустимі трансформації.