Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Розмір, матеріал, з кришкою або без, з молоком всередині або вином.
Кожна категорія напоїв накладає низку обмежень на дизайн упаковки. Чи варто через це йти вже уторованою дорогою й робити упаковку води синьою, а молока – білою? Чи зможе такий дизайн привернути увагу покупця, зацікавити його і спонукати до пробної покупки?
Відповідь очевидна. Креативний дизайн відрізняється від звичного тим, що команда дизайнерів здатна дотриматися «правила категорії», водночас зробити унікальну упаковку, яка продає.
Ми працюємо як з одиницею товару, так і пропонуємо дизайн всієї лінійки. У будь-якому випадку замовник отримує не менше 3 варіантів на вибір.
У своїй роботі ми враховуємо тренди та технологію виробництва, вирішуючи не тільки візуальні, але і технологічні завдання, пов'язані з друком, перевезенням і загальним видом товару на полиці.