Послуги
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Умова успішних продаж харчових продуктів – це вміст. Але передує покупці саме естетично-приваблива і зручна упаковка.
Упаковка, що продає – далеко не міф маркетологів. Це перше знайомство споживача з товаром. Розробити дизайн, що виділяється та запам'ятовується, який буде вигідно відрізнятися від конкурентів, - наше головне завдання.
Один із прийомів, які ми використовуємо в дизайні упаковки, - це наявність «тригерів», за допомогою яких споживач легко запам'ятає бренд, а надалі зможе описати його по пам'яті.