Послуги
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Private Label, власна торгова марка виробника, вважається продуктом низького цінового сегмента. Але це не має перешкодити вам гідно представляти свій товар на полиці, оточений конкурентами. Варто розуміти, що за плечима у ваших сусідів по полиці стоїть група маркетологів, дизайнерів, піарників та інших фахівців. Вони роками працювали над створенням репутації для своїх клієнтів, завойовували їх увагу та любов. Конкуренція буде не з легких.
Але продуманий дизайн упаковки для Private Label закриє безліч з цих питань. Ключовим тут є: виражена ідентичність бренда, адаптивність концепції, категорійність. Цікава та нестандартна упаковка обов'язково спонукає клієнта до пробної покупки.