Послуги
Де ваш бренд зараз? Де він має опинитися в майбутньому (мінімум півроку)?
Стратегія просування описує шлях руху з однієї точки в іншу в діджитал-каналах. Це бачення того, як бренд здійснює комунікацію.
Ми переформулюємо ринкову пропозицію вашого бренда або компанії в комунікаційну, побудуємо бачення в діджитал-каналі, його позицію щодо конкурентів, ton of voice, сценарій користувача та комунікаційну модель.
У кожного бренда є свої особливості, завдання, і кожен знаходиться залежно від маркетингових завдань на певному етапі бренд-воронки. Саме це враховує діджитал-стратегія та дає точні рекомендації – що, коли, де і з ким робити і що в результаті отримаємо. Результати вимірюються в KPI.