Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження
Дослідження ринку – це вивчення бізнес-середовища для компанії. Воно допомагає зрозуміти діяльність конкурентів, їх пропозицію та унікальні переваги, визначити ємність ринку загалом і нішу для вашого бізнесу, попит на пропозицію вашого бізнесу та опис портрета споживача, його інсайтів, стимулів і драйверів. На підставі дослідження даються рекомендації з доопрацювання маркетингової стратегії та готується ґрунт для комунікаційної стратегії.
Що буде, якщо запустити бізнес без стратегії? По суті, це гра наосліп. Пощастить чи ні. Але навіщо гадати, якщо вже давно існують перевірені інструменти дослідження ринку, що забезпечують успіх будь-якому починанню.
Кому потрібне дослідження ринку? Ми працюємо для компаній, орієнтованих на B2B і B2C. Галузь і країна не мають ніякого значення. Наші інструменти дозволяють отримати або зібрати необхідну інформацію по всьому світу.