BELSTA - БРЕНДІНГ

06.08.2020



ПРО КОМПАНІЮ
Belsta – велика українська фабрика з виробництва взуття. Розташована в невеликому місті Білгород-Дністровський, Одеської області. На підприємстві працюють близько 1200 осіб.

КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ:
• Лідер з виробництва домашнього взуття в Україні.
• Налагоджено повний цикл виробництва, що складається з ділянки лиття підошви з поліуретану, ділянки розкрою та вирубки деталей взуття, ділянки вишивки, швейних та складально-монтажних ділянок.
• Прогресивне обладнання на кожній ділянці.
• Багато етапів автоматизовано.
• Якісна сировина виробництва Італії, Туреччини, Польщі та Кореї. Кожна партія сировини супроводжується сертифікатом якості.
• Санітарно-побутове забезпечення відповідає нормам СНиП.

ПРОБЛЕМИ:

• Незважаючи на масштаб виробництва, технологічність, експертизу та високу якість продукції, Belsta залишається маловідомим брендом навіть на локальному ринку. Багато одеситів не знають, що в їхньому регіоні знаходиться такий великий виробник взуття.
• Відсутність зростання і зниження завантаження виробничих потужностей.
• Змінилася структура ринку. Стара маркетингова стратегія Belsta втратила свою актуальність.
• Відсутня система візуальної ідентифікації. Внаслідок багаторазових доопрацювань графічного символу з'явилося безліч варіантів одного і того ж бренду, що функціонують одночасно. Це стало причиною виникнення підозр у справжності виробів.
• Поява підробок продукції Belsta на ринку.
• Відсутність власного рітейлу.
• Складний вихід на експортні ринки.

ДОСЛІДЖЕННЯ

Цілі дослідження: отримання аналітичних даних про структуру імпорту та експорту в сегменті ринку України «домашнє взуття».

На цьому етапі роботи наша команда застосовувала різні методи дослідження: спостереження та аналіз робочих процесів на фабриці Belsta, інтерв'ювання команди, аналітика ринків експорту та імпорту, глибинні інтерв'ю В2С та В2В споживачів.

РЕЗУЛЬТАТИ
1. Ми визначили лідерів України серед імпортерів домашнього взуття. 58% імпорту припадає на готове взуття. За країнами походження лідирують Китай і В'єтнам – 82% ринку. Індонезія – 4%, Туреччина – 3%, країни ЄС – 3%.

2. Аналіз ринку експорту домашнього взуття показав, що 34% експорту припадає на заготовки для виробництва взуття. Лише 26% – це експорт готових товарів.

3. Ми провели конкурентний аналіз і з'ясували, що Belsta зараз знаходиться у векторі «український продукт — широкий асортимент». Це дозволило нам задати вектор нового позиціонування для Belsta.

4. В рамках дослідження ми провели глибинні інтерв'ю з В2С і В2В споживачами. Виявили інсайти, причини вибору і переваги продуктів в даній категорії. Визначили драйвери, що стимулюють споживача до придбання домашнього взуття. Виявили пріоритетні канали комунікації, де присутні покупці і майданчики вибору продукту.


МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ 
Маркетингова стратегія розроблялася спільно з клієнтом в результаті маркетингових сесій. Ми провели 5 сесій з маркетингу та 2 з креативного проектування продукту. Базовим матеріалом для розробки нової маркетингової стратегії були результати дослідження ринку та споживачів.

Завдання:
1. визначити місію та цінності Belsta;
2. визначити портрет цільової аудиторії;
3. визначити тип організації в маркетинговому фокусі;
4. визначити стратегічний вибір;
5. вибрати вид конкурентної стратегії;
6. визначити джерела конкурентної переваги;
7. визначити довгострокові та короткострокові маркетингові цілі.

Результат:
для Belsta ми розробили нову маркетингову стратегію, спираючись на дані дослідження. Провели маркетингове планування, а також підготували перелік рекомендацій щодо впровадження та розробки власних інструментів і майданчиків.

РУБРИКАЦІЯ КОНТЕНТУ, ВІДПОВІДНО ДО НОВОЇ ФОРМИ КОМУНІКАЦІЇ БРЕНДУ BELSTA.
Рубрики:
#belstacare: 1) як наше взуття піклується про ваші ноги: матеріали, функціональність; 2) про наше екологічне виробництво
#takecare: 1) фан – з турботою про близьких; 2) з турботою про себе – лайфхаки та поради; 3) з турботою про оточення – як створити затишок у домі.
Тижневий ритуал: 1) slow life – 1 порада на тиждень щодо поліпшення життя.
Belsta: 1) ситуативні, 2) привітання, 3) акції та пропозиції. 

Приклад публікації: #takecare

 

РОЗВИТОК ІДЕЇ BELSTA CARE FAMILY CLUB.
Приклад:



РЕБРЕНДИНГ


Проблеми:
- Логотип втратив ідентичність. Бренд Belsta існує з 2007 року, за цей час символ неодноразово доопрацьовувався.
- З'являлися нові версії знака, які функціонували одночасно зі старими. Внаслідок цього у споживачів виникли підозри щодо автентичності продукту.
- Графічний символ застарів. Він не відповідав трендам і часу, тому погано запам'ятовувався споживачами.

Завдання:
Модернізувати графічний символ, зберігши ключові діагностичні характеристики.

Рішення: 
Сучасний і мінімалістичний логотип. Колірна гамма, текстова частина, конструкція і пропорції логотипу збережені. Ми знайшли особливий прийом, що передає автентичність бренду. При цьому він розвивається і масштабується.

Детальніше про проект дивіться в нашому ПОРТФОЛІО 

 

Сподобався проєкт?

Хочете приєднатися до наших вебінарів?

Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com