Бульвар Акацій – найзеленіший житловий мікрорайон Одеси, один з проєктів реновації Бугаївки.
ЗАДАЧА: розробити серію креативних рекламних бордів outdoor-формату для підтримки комунікації компанії-девелопера зі споживачем.
Борди повинні передавати позиціонування бренда, як екологічного природного житлового масиву з власним вільним середовищем існування. Головними цінностями, які повинні транслюватись в креативній ідеї рекламної кампанії є:
• екологічність та близькість природи;
• зручне розташування недалеко від центра міста;
• розвинена внутрішня інфраструктура;
• принципи добросусідства.
РІШЕННЯ: перш за все наша команда проаналізувала комунікацію конкурентів, яка переважно будується навколо прямої демонстрації рендерів майбутніх будівельних об'єктів та їх головних переваг. Таким чином ми сформували власний вектор розвитку креативної рекламної ідеї.
Вона буде будуватись навколо емоцій споживача, які передаватимуться найприроднішим способом – за допомогою рослин. Так ми будемо «плющитись» від захвату і «розквітати» в нових квартирах БУЛЬВАРУ АКАЦІЙ. У нас буде «море» турбот з переїздом, але всі заради того, щоб накінець-то «завазонитись» на новому місці. Ця креативна ідея масштабувалась в серію яскравої сезонної outdoor-реклами, яка весь рік зеленіє на бордах Одеси.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка креативної ідеї рекламної кампанії; підготовка креативного копірайтингу та дизайну сезонних серій outdoor-реклами.
Сподобався проєкт?