презентація яка включає аналіз конкурентів, 2 креативні ідеї рекламної кампанії на прикладі 3 носіїв
Grande Vallée. Винний бренд.
ЗАДАЧА: розробити серію ілюстрацій для корпоративного подарунка – новорічного календаря.

РІШЕННЯ: головна ідея бренда Grande Vallée – дарувати вино з любов'ю, зібране вручну та з великою турботою. Руки і те тепло, з яким збирають урожай, є провідником між брендом і споживачем. Ілюстрації, намальовані вручну спеціально для кожного місяця в році, також є турботою бренда про своїх споживачів. У такий спосіб він нагадує, що кожен місяць прекрасний і в ньому є місце для особливих моментів.

РОБОТА АГЕНТСТВА: креативна ідея календаря, серія ілюстрацій, дизайн і верстання.











Що входить:
Наша команда:
стратегічний маркетолог, діджитал маркетолог, аналітик ринку
Час:
від 10 - 30 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт, висновки, рекомендації
від 65000₴
інші роботи