«Global Ocean Link». Активний оператор ринку транспортних перевезень вантажів і логістичних послуг.
ЗАДАЧА: створення креативної ідеї комунікаційної платформи, формування стратегії просування в social media, розробка digital-активацій та програми лояльності.
РІШЕННЯ: інтерв'ювання з діючими та потенційними клієнтами показало, що для багатьох топ-менеджерів і власників логістичний процес – водночас і складний, і необхідний. Тому для своєї комунікації в digital-середовищі компанія вибрала форму «Перший логістичний канал». Це дозволило лідерам галузі просто та цікаво, зрозумілою і для колег, і для клієнтів мовою розповідати про свої послуги, досягнення, новини. В межах креативної форми було розроблено безліч рубрик, які підтримували статус лідерів і діалог з підписниками.
РОБОТА АГЕНТСТВА: комунікаційна стратегія, креативна ідея, контент планування, копірайтинг та візуальний контент, оформлення сторінок, реклама в social media.
Сподобався проєкт?