Країна вин. Мережа винних магазинів.
ЗАДАЧА: створити інструмент для комунікації бренду зі споживачами. У межах завдання вирішити питання просування власної мережі винних магазинів, online інформування про події, акції та дегустації магазину, знайомства з продукцією та спеціальними пропозиціями.
РІШЕННЯ: «Країна Вин» – мережа не просто винних магазинів, а магазинів гарного настрою та особливої атмосфери. Ця атмосфера мережі повністю збереглася й онлайн. Відвідувач так само легко знайомиться з асортиментом напоїв, делікатесів, акціями та розкладом дегустації, як під час спілкування зі співробітником магазину. Тут же можна взяти участь у маленькому тесті, який допоможе визначитися з вибором напою згідно з нагодою.
РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн: проектування сайту, створення іконосету, верстання, програмування, тестування та наповнення ресурсу.
ДИВИТИСЯ РОБОТУ: http://kraina-vyn.ua/
Сподобався проєкт?