Corvin. Шотландський паб.
Заклад, в якому зібрані кращі міцні напої з усього світу. Від нового німецького пива до витриманого шотландського віскі – ви знайдете тут напій на будь-який смак.
ЗАДАЧА: розробити комунікаційну та креативну ідею просування пабу Corvin в social media. У межах просування розповісти про традиції споживання напоїв, їх історії, принципи правильної дегустації. Донести ідею та переваги закладу, збільшити лояльність клієнтів, знизити кількість негативу, сформувати репутацію і приводи для відвідування.
РІШЕННЯ: паб Corvin не схожий на жоден інший заклад. По-перше, це шотландський паб. А по-друге, пиво і віскі тут не протиставлені одне одному, а складають справжню міцну пару. Саме ця ідея міцної дружби міцних напоїв стала основним напрямком креативної ідеї. Віскі+пиво=міцна пара – це більше 20 різних рубрик, інтерактивні публікації та конкурси.
РОБОТА АГЕНТСТВА: комунікаційна стратегія, креативна ідея, контент-планування, копірайтинг і візуальний контент, оформлення сторінок, реклама в social media, репутаційний менеджмент, модерація сторінки, розробка і супровід активацій.
Сподобався проєкт?